Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Δίκαιο ή άδικο

Όλη τη μέρα έχω χαθεί στη δουλειά για να μη σκέφτομαι.
Να μη σκέφτομαι ότι είσαι σε απόσταση αναπνοής και όμως δεν μπροώ να σε δω.
Να μη σκέφτομαι ότι είσαι στη φάση που είσαι και όμως εμείς νιώθουμε όπως νιώθουμε.
Να μη σκέφτομαι τα χθεσινά χάδια και φιλιά μας.
Να μη σκέφτομαι την 3η Μαρτίου.
Να μη σκέφτομαι τίποτα.
Και όμως όλα τριγυρίζουν στο μυαλό μου και με ωθούν στην τρέλα.
Θέλω τόσο πολύ να αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο.
Να είμαι τρελά ερωτευμένη μαζί σου.
Να σε αγαπάω χωρίς όρια.
Να κάνω παθιασμένο έρωτα μαζί σου.
Να κάνω όνειρα.
Να μη με νοιάζει ότι κι οι δυό ανήκουμε σε άλλους. Να μη με ενδιαφέρει αν είναι σωστό ή λάθος, ηθικό ή ανήθικο, δίκαιο ή άδικο.

1 σχόλιο:

  1. Κλεισε τα μάτια. Σκέψου τον ουρανό. Κι αν έχει σύννεφα κι αν δεν έχει, εκείνος είναι εκεί και περιμένει. Έτσι είναι η αγάπη μας. Σαν έναν ουρανό φωτεινό και γαλάζιο που περιμένει πίσω από σύννεφα, πίσω από βροχές, πίσω από σκοτάδια. Αλλά ο ουρανός δεν παύει ποτέ να είναι γαλάζιος. Έτσι κι η αγάπη μας. Είναι πάντα παρούσα, κι ας είναι κρυμμένη, είναι πάντα φωτεινή, κι ας έχει σκοτάδι, είναι πάντα ζεστή, κι ας κάνει κρύο.
    Σ'αγαπώ πολύ και σε θέλω πολύ. Κι ας μην το ξέρει κανείς παρά μόνο η καρδιά μου κι η καρδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή