Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Άργος

Γιατί με πληγώνει η συμπεριφορά σου?
Γιατί γεμίζουν τα μάτια μου δάκρυα?
Γιατί αμφισβητώ τις ίδιες μου τις αποφάσεις?
Γιατί πονάω?
Αφού γυρίζοντας κοντά σου ήξερα τι να περιμένω. Το απόλυτο τίποτα.
Ήξερα ότι για σένα δεν είμαι παρά ένα αποκούμπι. Κάποια για να μιλήσεις αν και όταν πάει κάτι ανάποδα στην καθημερινότητά σου ή στη ζωή σου γενικότερα. Τίποτα περισσότερο. Όταν όλα είναι καλά  απλά αγνοείς την ύπαρξή μου. Δεν σε νοιάζει αν είμαι καλά, αν πονάω, αν ζω ή αν πεθαίνω. Σε ενδιαφέρει απλά να είσαι βέβαιος ότι θα με βρεις εκεί, όποτε κι αν με χρειαστείς. Να σου μιλάω, όποτε θέλεις να μου μιλήσεις. Να σε αγαπάω, χωρίς απαιτήσεις.
Το ξέρω ότι υποχωρώντας δέχθηκα αυτούς τους όρους. Το ξέρω ότι έχω χάσει το παιχνίδι.
Θυμάσαι που σου είχα πει, ότι αν υποχωρήσω θα είμαι σαν το υποταγμένο άλογο? Τροφή, στέγη και κάνα χάδι που και που, αλλά φυλακισμένο. Τα κακό είναι ότι τα άγρια άλογα από τη φύση τους πρέπει να είναι και να νιώθουν ελεύθερα.
Αναρωτιέμαι τι σκέφτεσαι. Άραγε, πιστεύεις ότι έχουν αλλάξει όλα όσα πίστευα για σένα? Μάλλον δεν σκέφτεσαι τίποτα. Σου είναι αδιάφορο να μπεις στη διαδικασία να σκεφτείς τι πιστεύω ή τι νιώθω. Αρκεί να είμαι εκεί για να σε υπηρετώ όταν με χρειαστείς.
Τίποτα ωστόσο δεν έχει αλλάξει αναφορικά με όσα πίστευα. Αντιθέτως. Κάθε μέρα που περνάει χάνεις κι άλλο στα μάτια μου. Ο μεγαλύτερος εγωιστής που συνάντησα στη μέχρι τώρα ζωή μου. Γιατί λοιπόν δεν μπορώ να απαγκιστρωθώ από σένα? Γιατί σ’ αγαπώ τόσο πολύ?
Εγώ, η πάντα λογική, που έλεγα, δεν υπάρχει δεν μπορώ, αλλά μόνο δεν θέλω.
Εγώ, το ελεύθερο και δυναμικό πνεύμα, ο περήφανος άνθρωπος.
Πώς είναι δυνατόν να έχω γίνει έτσι?  Δεν με αναγνωρίζω πια. Ντρέπομαι για μένα. Ξέρω ότι κάνω κακό στον εαυτό μου. Ξέρω ότι δεν μου αξίζει τέτοια συμπεριφορά. Ξέρω ότι δεν σου αξίζει να σ’ αγαπώ.
Κι όμως, δεν είμαι παρά ο πιστός Άργος. Η διαφορά μου από τον Άργο της μυθολογίας, είναι ότι εκείνος πέθανε αφού είδε τον αφέντη του. Εγώ θα πεθάνω τη μέρα που δεν θα με έχεις πια ανάγκη, γιατί θα έχεις βρεις κάποια άλλη να σε υπηρετεί.
Ποιος ξέρει...Ίσως, σε τιμωρήσει ο Θεός για τον εγωισμό σου και βρεθείς να υπηρετείς εσύ κάποια όπως εγώ εσένα. Ποιος ξέρει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου